Powered by Blogger.

Welcome to the club to....

.... Kak Yati & Cikgu Nana.
.
Kedua-dua wanita hebat ini telah menjadi ahli VIP Epal yang baru...
.
Sheila berkenalan dengan Kak Yati di satu forum... masa tu Kak Yati menempah pencil case bersulam nama. Sheila pun dah bertemu 4 mata dengan Kak Yati ni semasa menghantar tempahan tersebut di rumahnya di Selayang... .
.
Cikgu Nana pula diperkenalkan oleh Jurra-SewCute. Hanya berbicara melalui telefon... dan selepas bertukar link, rupanya Cikgu Nana ni "Superwoman"... macam-macam boleh buat. Mengajar, menjahit, jurugambar dan macam-macam lagi. Kalau tak percaya, tengok gambar-gambar yang Sheila sunting dari photoblog beliau...
.
Cikgu Nana dan mesin sulam MC300e (Klik pada gambar untuk ke link cikgu nana : http://annafarha15.fotopages.com/)
.
Mesin Sulam MC300e yang akan melancarkan lagi kerja-kerja cikgu Nana
.

Lihat sahaja pada tempahan yang perlu disiapkan.... MasyaAllah... Banyaknya... Cikgu Nana ni hujung tahun ni akan berpindah mengikut suaminya ke Subang. Lepas ni senang le kita nak bergather-gather, betul tak cikgu??? . .

p/s : Buat kawan-kawan di luar sana yang ingin mengikut jejak langkah Kak Yati dan Cikgu Nana, bolehlah menghubungi Sheila @ 012-301 3341 atau e-mail @ rosilawati.wahid@gmail.com
Bagi yang mengenali Kak Yati atau Cikgu Nana, boleh juga terus menghubungi mereka untuk melihat keistimeawaan mesin jahit Janome ini.

Sehingga berjumpa lagi... selamat berhujung minggu dan selamat menjahit.

No comments