May 6, 2010

YOYOMON SAKIT MATA

As Salam,
Cik Yoyomon (read : Doraemon) sakit mata... kesian kat Amni, dah beberapa hari tak sihat. Memula tu demam, batuk & selsema aje... lepas tu aleh-aleh dapat sakit mata pulak dah... sebelum ni dah bawa pergi jumpa doktor (masa tu belum ada sakit mata), hari ni nak pergi jumpa doktor lagi sebab sakit mata pula. 

Dah tu bila tak sihat, minum susu pun kurang, makan pun kurang... dah le badan tu kecil, jadinya bertambah-tambah kecil le lagi. Harap minggu ni Amni dapat recover balik... mama tak tahan nak tengok asyik baring aje. Tidur malam pun terganggu dek kerana batuk.



Bookmark and Share