Dec 24, 2010

Persatuan Seni Jahitan Kreatif | Konvensyen 2011

Assalammualaikum,

Sheila nak war-warkan di sini berkenaan konvensyen 2011 Epal dan Koperasi Dagang Seni Malaysia akan diadakan pada 6 – 9 April 2011 bertempat di The Summit Hotel, Subang Jaya. Sebarang pertanyaan lanjut sila berhubung dengan Pusat Epal yang berhampiran dengan anda..
 KonventionEpal2011

Dec 16, 2010

Testimoni | Jana Pendapatan Dengan Mesin Jahit

Alhamdulillah… hari ni dah 16 December…. bermaksud semalam hari gaji….ish ish ish, tengah-tengah bulan dapat gaji… Best! Best!…. Gaji ni sebenarnya dibayar oleh Mostwell, income part-time jual mesin jahit Epal tu. Bulan ni Alhamdulillah dapat RM2,368.54 hasil daripada jualan mesin bulan November…. dapat juga menampung perbelanjaan untuk anak-anak nak masuk sekolah tahun depan.

CekEpal

Sebelum ni Sheila tak pernah tunjuk sebab takut disalah ertikan… tapi kali ni Sheila nak kongsi dengan semua bahawa apa yang Sheila ceritakan bukanlah cakap-cakap kosong, memang telah terbukti, tapi kena berusaha…. dah nama pun berniaga… kena le buat kerja… ada usaha baru ada hasil. Mana ada istilah duduk diam-diam duit masuk berkepuk-kepuk… bak kata pepatah…


Yang pipih tak datang melayang,
Yang bulat tak datang bergolek,


Antara yang dah berjaya, Jurra-SewCute, Hana Needleworks dan ada ramai lagi…

selepas ni giliran anda pula…


Cepat-cepat hubungi Sheila untuk tahu rahsianya.. Sheila akan tunjukkan langkah demi langkah…. Apa? Ingat buat baju je ada tutorial? Jual mesin jahit pun ada tutorial jugak ye…

Ok ladies, terima kasih untuk masa anda… dah boleh sambung kerja balik ye… jumpa lagi di lain entri… tata

Dec 13, 2010

Mesin Jahit Epal | Keistimewaan Menjadi Ahli VIP Epal

Assalammualaikum,

Selamat hari Isnin semua… Diam tak diam kita dah pun berada di minggu baru, lagi lebih kurang dua minggu dan masuk tahun baru 2011. Hujung tahun ni bagi yang dah berkeluarga banyak nak guna duit, maklum saja anak nak masuk sekolah, macam-macam persiapan yang perlu dibuat.

Sheila nak kongsi pengalaman Sheila sebagai ahli VIP Epal. Tahun 2011 merupakan tahun ke-5 Sheila bersama keluarga Mostwell. Mulanya hanya nak menambah ilmu dalam bidang jahitan, tapi lama kelamaan minat Sheila lebih cenderung kepada bidang pemasaran pula. Berkat tunjuk ajar daripada pengurus pusat Epal Puchong, Sheila menumpukan perhatian kepada pemasaran mesin jahit Epal. Alhamdulillah, jaringan dalam rangkaian Sheila dah melebihi 100 orang dan ianya meliputi Semenanjung Malaysia, Sabah, Sarawak serta Indonesia.

Sebagai ahli VIP Epal, selain daripada dapat belajar dengan yuran percuma, anda boleh mengambil tempahan jahitan, memasarkan produk siap dan dalam masa yang sama anda juga boleh menjual mesin jahit. MENARIK!! Sekiranya anda memperkenalkan mesin jahit Epal ni kepada rakan anda yang berminat, maka anda akan dapat komisyen daripada setiap pembelian mana-mana mesin jahit Epal (Janome). Pihak Mostwell akan membayar anda pada setiap 15hb pada bulan berikutnya.

2009-10-17_21

Setiap mesin jahit yang dibeli, paling sikit pendapatan yang akan anda perolehi adalah sebanyak RM196.00 dan ianya boleh mencecah kepada RMx,xxx.00… Sheila sendiri dah ada 4 buah mesin Janome yang Sheila beli hasil daripada jualan mesin jahit Epal ni. Mesin pertama yang Sheila beli SM2049 – modal permulaan. Sekarang Sheila dah ada mesin jahit tepi MyLock 744D, mesin sulam MC350e dan mesin quilting MC6500. Ada juga yang dah memang buat fulltime dengan memasarkan mesin jahit Epal ni sahaja. Jangan tak percaya, ianya telah terbukti.

Kepada rakan-rakan yang dah beli mesin dengan Sheila, atau yang baru nak beli mesin, jika berminat dalam bidang pemasaran mesin jahit ni, hubungi Sheila dan Sheila sedia berkongsi ilmu dan info bagi membantu anda. Sheila akan tunjukkan caranya….

Hingga jumpa lagi… daaaaa