Akademi Bekerja Di Rumah

  • Kosong dan sepi - Teks : Rosilawati Wahid Foto : Kosong Tiada isi tiada seri Hari ini aku cuba mengisi Menyusun bait-bait kata puisi Masih adakah yang menanti Atau hanya aku...
    2 months ago

Followers

19 Sep 2010

Giveaway Yeay Yeay…

Assalammualaikum

Cerita giveaway lagi… kali ni dianjurkan oleh kak Anne dari Crafty Anique… Hadiahnya memang marbeles… Tapi untuk menyertai terpaksa memerah otak dulu…. adehhh… udah le mataku ini rabun, nak kena meneliti gambar ni membuatkan mataku bertambah-tambah rabun…. kena pergi check mata le lepaih ni….

IMG_3195 

the terms:-


-Solve this "teka-teki"


1. The word has 7 letters
2. Preceeded God
3. Greater than God
4. More evil that the devil
5. All poor people have it
6. Wealthy people need it
7. If you eat it, you will die


-list down the items of the giveaway in the photos


and send your answers to my email:-
anickue@maxis.blackberry.com

p/s : Kak Anne… Sheila dah hantar e-mail ye… please check

           errrr…. agak-agak kalau tanya kat Ayu ni aci tak??? hihihi

signature_thumb[1]

2 comments:

nadiah said...

salam,sis apa jwpn GA tu ya,kongsi2 la..
hehehe
good luck

a.n.i.Q.u.e said...

Rose .. terima kasih kerana warwarkan GA .. hehe

Tak yah tanya Kak Ayu tu .. dia pun dok tengah pening tak tau jawapan ... hahahaha

Post a Comment

Popular Posts

Like us on Facebook