28 Aug 2009

Welcome to the club to....

.... Kak Yati & Cikgu Nana.
.
Kedua-dua wanita hebat ini telah menjadi ahli VIP Epal yang baru...
.
Sheila berkenalan dengan Kak Yati di satu forum... masa tu Kak Yati menempah pencil case bersulam nama. Sheila pun dah bertemu 4 mata dengan Kak Yati ni semasa menghantar tempahan tersebut di rumahnya di Selayang... .
.
Cikgu Nana pula diperkenalkan oleh Jurra-SewCute. Hanya berbicara melalui telefon... dan selepas bertukar link, rupanya Cikgu Nana ni "Superwoman"... macam-macam boleh buat. Mengajar, menjahit, jurugambar dan macam-macam lagi. Kalau tak percaya, tengok gambar-gambar yang Sheila sunting dari photoblog beliau...
.
Cikgu Nana dan mesin sulam MC300e (Klik pada gambar untuk ke link cikgu nana : http://annafarha15.fotopages.com/)
.
Mesin Sulam MC300e yang akan melancarkan lagi kerja-kerja cikgu Nana
.

Lihat sahaja pada tempahan yang perlu disiapkan.... MasyaAllah... Banyaknya... Cikgu Nana ni hujung tahun ni akan berpindah mengikut suaminya ke Subang. Lepas ni senang le kita nak bergather-gather, betul tak cikgu??? . .

p/s : Buat kawan-kawan di luar sana yang ingin mengikut jejak langkah Kak Yati dan Cikgu Nana, bolehlah menghubungi Sheila @ 012-301 3341 atau e-mail @ rosilawati.wahid@gmail.com
Bagi yang mengenali Kak Yati atau Cikgu Nana, boleh juga terus menghubungi mereka untuk melihat keistimeawaan mesin jahit Janome ini.

Sehingga berjumpa lagi... selamat berhujung minggu dan selamat menjahit.